vrijdag 26 september 2014

Postcodeloterij

Weet je wat pas terroristen zijn? De postcodeloterij. Ooit deed ik mee. Kocht maandelijks loten. Twee keer heb ik een pakket Tom & Jerry ijs gewonnen. Maar toen zag ik de spotjes op tv. De show bij RTL. Ik stopte met die loterij. Al een paar jaar terug. En sindsdien wordt ik wekelijks geterroriseerd met brieven, pakketjes en slijmbrieven van die gasten. Gek wordt ik ervan. En dan alle milieuschade die ze ermee veroorzaken. Hoeveel bomen kost dat? Zo wordt dit goed doel mede verantwoordelijk voor opwarming van de aarde. Voor klimaatverandering. Dus heb die ongewenste post retour gezonden. Heb ze gemaild ermee op te houden. Ik wil niet meer ongevraagd lastig gevallen worden door die lui. Ik wil dat ze ophouden met te belagen. Waar zijn Robbie Muntz, Pieter Storms en Ton van Royen als je ze nodig hebt? Zo, en nou ga ik een worstenbroodje eten. http://youtu.be/zPw0oQ55q5I?list=UUejs8GnmUOtqJCU3aSXfijg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten