zondag 19 oktober 2014

Amsterdam Danst Ergens Voor, 18-10-2014

Dansen. Ik heb er nooit veel in gezien. Ik vindt er niks aan. Primitief. Schaamteloos. Vaak niet om aan te zien. Dansen. Ik heb er geen talent voor. Als ik dans sta voor joker. heupen zijn verre van soepel. Mijn motoriek is die van een houten klaas.  Als ik al niet mijn evenwicht verlies en omval. Dansen. Altijd die luide muziek. Heimachinemuziek.  Oorverdovend. Teringherrie.  Piepende oren. Blijvende gehoorschade. En een prettig gesprek voeren is  al helemaal niet mogelijk.   Op dit moment vindt er in 020 het Amsterdam Dance Event plaats, en naast al optredens van  dj miljonairs, waarvan sommigen met een  gele sportwagen op hoge snelheid tegen paaltjes aanrijden, was er ook een demonstratie voor behoud van een gekraakte danszaal, de valreep genaamd. Voor de underground. Amsterdam danst ergens voor beweerden de demonstranten. Kijk U hier maar: http://youtu.be/v93tRzA-zwc  Dansen is kortom populair in alle kringen. Maar kunnen al die mensen eigenlijk wel dansen? Of zijn ze de schaamte voorbij? En zou er nog wel eens iemand naar een prettig gesprek verlangen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten