zondag 15 mei 2016

gedachten overDonald Trump bij het beeld van Ronald Reagan

Ik ben een sombere oude man. Een zuurpruim. Zeurpiet. Azijnpisser. 
Als ik genoeg geld had kocht ik geraniums om achter te gaan zitten mokken.

Andere oude mannen hebben er nog zin in. Of zin an, zou wijlen Pimmetje gezegd hebben.

Neem nou Donald Trump. The Donald. Bijna 70.Wil ie nog president van de VS worden. 
Waar ie zin in heeft.

Hij krijgt bakken met kritiek over zich heen, maar het lijkt hem niet te deren.

Herinnert U zich Ronald Reagan nog? Ook zo’n oude man die er nog in in had. 
Of zin an, dar wil ik vanaf wezen.

Daar werd ook lacherig op gereageerd. 
Vooral door zelfbenoemde intellectuelen hier te lande. 
Die Yanks waren nu toch echt mataglap geworden. 
Een b-acteur als president. Dat kon toch echt niet. 

De geschiedenis lielichtelijk een beetje iets anders. Als het ware.

Er werden standbeelden voor hem opgericht. Ik bezocht er een. https://youtu.be/nzkoIoWkd6A

 Nu ga ik thuis zitten kniezen over alle non informatie die alle wijsneuzen en zelfbenoemde intellectuelen van de media over ons uitstrooien over die verkiezingen.
Ik bezocht een standbeeld van Ronald Reagan.Maakte er een korte documentaire over. https://youtu.be/nzkoIoWkd6A
En nu wil ik gaan zeuren, zeiken, azijnpissen en klagen over alle nitwits en wijsneuzen in de media die ons onjuist blijven berichten over de verkiezingen in de VS.
Misschien begin ik een crowdfundingactie voor een potje geraniums.
Overigens is Hillary een oude vrouw en Bernie Sanders ook een ouwe man.
Wij moeten het hier doen met snotneuzen als Rutte c.s.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten