zondag 10 januari 2016

False Flag?



Als ik Mark Rutte zie zoenen met Jean Claude Juncker, de Europese Unievoorzitter, op de steiger bij het Scheepvaartmuseum, heb ik gemengde gevoelend.
Leuk, dat is bij mij om de hoek.
En goed dat ze voor hun homozualiteit uitkomen.
Maar daar staan wel wat kritiekpuntjes tegenover. 
Laat ik maar niet weer de politiek van de Europese Unie beginnen. 
En de onmacht om de steeds groter wordende problemen aan te pakken.
Of die steeds maar uitdijende en steeds meer geld verspillende bureaucratie.
Of klagen over die kunst in de Kattenburgerstraat.
Ik zal geen woord meer vuilmaken aan die kunstenaars die hun ziel hebben verkocht aan de duivel.
Nee, wat me nu opviel bij een wandeling langs et Scheepvaartmuseum, dat trouwens sinds de verbouwing en heropening van crisis naar crisis wankelt, en in die zin op de Europese Unie lijkt, is een stelletje heel lelijke vlaggen die dit hele gebeuren moeten promoten.
En het brugwachtershuisje is ook helemaal volgeplakt met dezelfde smakeloze vormgeving.
Hoe zou het er daar binnen aan toe gaan ?
Als ze gezellig de problemen de revue laten passeren, het oneens zijn en door elkaar heen praten al die Europese leiders onder leiding van Jean Claude.
Met een borreltje erbij, want daar houdt J.C. wel van
Ik heb zo mijn gedachten. Ik heb ze in dit filmpje vormgegeven. https://youtu.be/1f-1Zl-Xd4M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten