maandag 24 april 2017

Verlos ons van de terreur van de loterijen.

Wie verlost ons  van de loterijenterreur?
Dat goksyndicaat dat als een monster met vele koppen dat ons de illusie van rijkdom en geluk voorspiegeld.
Vandaag kreeg ik wederom  een brief van een van deze criminogene organisaties.
Aan mij persoonlijk geadresseerd.
Dat komt omdat ik ooit in een ver verleden met een van die loterijen heb meegespeeld.
Ik was jong, onnozel,  ambitieus en verkeerde in de waan dat het geluk me zou
toelachen.
Nu ben ik oud, verbitterd en door vele tegenslagen murw gebeukt.
Mensenhater in hart en nieren.
Ik heb ooit een keertje een prijsje gewonnen door deelname aan die loterij.
Een pakket met drie smaken Tom & Jerry ijs.
Dat ijs was zo zoet dat het pijn aan je tanden deed en  gaatjes  veroorzaakte.
Het smaakte  zo vies dat  dat gratis weggeven via een loterij de enige optie was om dit misdadige product onder het volk te verspreiden.
Tot vreugde van de verenigde tandartsen overigens.
Dankzij dit Tom & Jerry ijs moest ik, samen met vele lotgenoten,  een uiterst pijnlijke en zeer kostbare behandeling bij de tandarts ondergaan.
En sindsdien wordt ik  geterroriseerd met brieven, pakketjes en slijmbrieven van die gasten. 
Met zogenaamd unieke aanbiedingen.
Dat ik geselecteerd ben om een auto te winnen of 25.000euro  of een kado.
Dat ik binnenkort  een code krijg waarmee ik zeker een van die prijzen win.
Moet ik alleen even loten  kopen.
Gegarandeerd dat ik dan weer Tom & Jerrie ijs win.
Mijn tandarts wrijft zich al in de handen bij dat idee.
Gek wordt ik van loterijmaffia.
Ze weten van geen ophouden.
Gewetenloos inspelend op mijn weifelend gemoed, karakterzwakte en mijn hoop uit die verlammende armoede te ontsnappen.
Terwijl zij kapitale salarissen opstrijken en in luxe baden, met sjieke kantoren en auto's
met chauffeur over de ruggen van arme mensen die gevangen worden gehouden in een gokverslaving.
En dan alle milieuschade die ze  veroorzaken met al die brieven.. Hoeveel bomen kost dat? 
Zo wordt dit zogenaamd goede doel mede verantwoordelijk voor opwarming van de aarde. 
Voor klimaatverandering. 
Ik heb die ongewenste post retour gezonden. 
Heb ze gemaild ermee op te houden. 
Ik wil niet meer ongevraagd lastig gevallen worden door die lui. 
Ik wil dat ze ophouden met te me belagen.
Maar ze gaan gewoon door met mij belagen.
Ik fantaseer over een bezetting, een demonstratie, een petitie, stalking van de directie,
bomaanslagen, brandstichting en terreur.
Maar dat zou ik hoogstwaarschijnlijk verprutsen en ik heb geen zin om de gevangenis
in te gaan.
Mij rest slechts berusting in mijn lot.
Vervloekt worden zij die werken voor de loterijmaffia.
Mogen zij door de bliksem getroffen worden.
Door de toorn van de goden.
De wrake van de geesten.
Overgoten worden met pek en veren.
De tempel van mammon uitgejaagd.
Slachtoffer van ongeremde volkswoede.
Dat ze genadeloos verguist worden.
Dat hun leven een hel wordt.
Dat de geschiedenis onbarmhartig  oordeelt.
Dat dit misdadige syndicaat op uiterst pijnlijke wijze te onder gaat.
Zodat we eindelijk van ze verlost zijn.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten