dinsdag 1 oktober 2019

de boeren zijn boos

De boeren zijn boos en berg je dan maar.
In mijn jeugd heb ik als stadsjongen nogal veel bij mijn boerenfamilie verbleven dus ik weet dat het kwaad kersen eten met ze is als ze eenmaal het geduld op is.
Ik ken mijn pappenheimers.
Tractors rukken op, hooivorken worden geslepen, de vuisten gebald en er wordt gedreigd met voedseltekorten en honger want de politiek uit Europa, in dit land aangevoerd door
Robot Jetten van dat diabolische domdenkende d66, wil de boerenstand aanpakken
Er moeten 50 procent minder boeren komen.
Stalin en Mao hebben de boerenstand ook rigoureus  aangepakt met als gevolg hongersnood.
Willen die stadse nitwits van d66 dat ook?
Kortom tijd voor verzet, opstand, revolutie.
Nu effe een plaatje van Normaal, maar welke? Ik ken hun werk slecht dus suggesties zijn welkom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten