donderdag 1 januari 2015

Goede voornemens

Proost! (Whisky) Dat is de titel van een nieuw en spraakmakend tv-format. (Tequila) Gepresenteerd door me zelf. (Brandy) Met als onderwerp: Sterke drank in al zijn verschijningsvormen. (Cognac) Een ijzersterke combinatie. (Slibowitch) Ik ben een door de wolgeverfde tv-maker en een geroutineerd alcoholist. (Bourbon) Liefhebber annex kenner van spiritualiƫn. (Metaxa) Voor dit programma verplaats ik me in een auto bestuurd door een blond, langbenig en intelligent fotomodel. (Grappa) Dat laatste om de kijkcijfers te garanderen. (Absint) Met drinkpartijen op zinsbegoochelende lokaties. (Rum) En een jaloersmakende hoeveelheid drank. (Aquavit) En daar krijg ik dan ook nog geld voor, als presentator. (Wodka)Daarna verschijnen er koffietafelboeken met adembenemende foto's. (Raki) Ik wordt gevraagd om mijn kennis op exclusieve diners te delen tegen een lucratieve vergoeding en verblijf in de allerbeste hotels. (Jenever) Nou nog even een omroep die me deze geheide kijkcijferhit en magneet voor adverteerders laat maken. (Witblits) Kijk, dat noem ik nog eens een goed voornemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten