maandag 26 januari 2015

Griep is goed.

Griep is goed. Ik heb het nu een week, en het is genieten. Heerlijk. Uitslapen. En dan later nog een middagdutje. Fantastische koortsdromen. Gratis en voor niks hulp. Liefde. Zorg. Eten.  Alles afzeggen. Niks hoeft. Niemand verwacht nog iets van je. Je hoeft niks. Sterker nog, mag niks. Eten en slapen, dat is alles. Voor de rest een beetje lummelen in huis, hangen op de bank.  Terwijl het buiten  slecht weer is. Maar daar hoef ik niet doorheen. Mag ik niet. Wil ik niet. Waar maakt iedereen zich trouwens buiten toch zo druk over? Dat zijn niet mijn zaken. Dat kan me even helemaal niks schelen.  Bekijk het allemaal maar. Ik doe niet mee. Ik zit lekker binnen en heb nergens wat mee te maken. En dat is goed. Fijn. Heerlijk. Iedere keer weer een hoogtepunt. Voorwaar ik zeg U: Griep is goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten