woensdag 1 juni 2016

respect

Ik ben slachtoffer van discriminatie 
Van racisme en intimidatie
Vanwege mijn afkomst en mijn kleur
Heb ik te maken met oeverloos gezeur
Domme mensen met domme argumenten 
Aandachtjunks in een pap zonder krenten
Door hun eigen frustratie ingegeven
Vertellen ze mij hoe ik moet leven
Ik eis respect ik eis waardering
Of krijg allemaal de vliegende tering

Ze willen me van alles verbieden
Opzouten stelletje geestelijk invaliden
Ik mag niet dit en ik mag niet dat
Maar al jullie azijnpissers kunnen me wat
Ik eis respect ik eis waardering
Of krijg allenaal de vliegende tering

Val mij niet lastig met al dat gezeik
Ik ben de baas in mijn eigen koninkrijk
Ik doe wat ik doe en vraag niet waarom
Al jullie betweters zijn een beetje dom
Ik eis respect ik eis waardering
Of krijg allemaal de vliegende tering

  https://youtu.be/ZL8zAxreCCI
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten