woensdag 11 april 2018

Facebook, die arrogante rechtse minister Ollongren en die linkse dominee Lubach

Facebook is een succesvolle website waar ik wel eens op kijk en af en toe een melig 
stukje of een saai filmpje op zet omdat ik niks beters te doen heb.
Het is een nogal verslavend  stukje internet entertainment, heel suf allemaal, totaal 
irrelevant en mensen die een echt leven hebben halen er de schouders over op.
Maar omdat er op de wereld  nogal veel mensen zijn die in facebook een gedeeltelijke 
invulling van hun zinloos bestaan vinden, waaronder verzuurde en kankerende ouden 
van dagen zoals ik, heeft facebook wereldwijd miljoenen, of misschien wel miljarden, 
gebruikers. 
Dat kost de krant lezers, de radio luisteraars en de tv zenders kijkers, die zien 
dientengevolge hun advertentie inkomsten een duikvlucht naar beneden  maken.
En de regeringen wereldwijd maken zich zorgen om de stroom van informatie die 
zich aan hun controle onttrekt, en roepen te pas en te onpas dat facebook vergeven is 
van nepnieuws, terwijl ze bedoelen nieuws dat hun, de machthebbers, onwelgevallig 
is.
Niet zo vreemd dat regeringen en mainstream media proberen om facebook 
een kopje kleiner te maken.

In Amerika wordt de baas der bazen van facebook, Mark Z., al door allerlei instanties 
achter de broek gezeten en gedwongen in het openbaar excuses voor allerlei 
vermeend duistere zaken te maken en openheid van zaken te geven.
Hier te lande trok de nogal rechtse arrogante d66 minister Ollogren, en in haar kielzog 
het haar slaafs volgende NOS journaal ten strijde tegen deze succesvolle website met 
vage beschuldigingen van misbruik van persoonsgegevens.
Beetje vreemd van de nogal rechtse arrogante d66 minister Ollongren die het 
referendum aborteerde, de sleepwet erdoor jaste en daarbij altijd de indruk wekt zich 
hoogverheven boven de massa van het gewone volk te voelen.

De partner van nogal rechtse arrogante d66 minister Ollogren, is heel toevallig 
producent van het programma van die linkse dominee Lubach bij de vrijzinnig 
protestanten van die linkse VPRO.
De volgelingen van deze sekte van  de linkse dominee Lubach moesten opeens 
Facebook verlaten sprak hun grote leider de Heilige Arjan.
In opdracht van de partner van die nogal rechts arrogante d66 minister Ollongren 
misschien, die tenslotte zijn baas is?
Of zie ik hier spoken?

Ze behandelen ons als onwillige kleuters die niet willen luisteren.
Die nogal rechtse arrogante d66 minister Ollongren, het nos journaal, die linkse 
vpro  en in hun kielzog die linkse dominee Lubach.
En alle andere mediawolven die meehuilen in het donkere bos.

Nou, ga daar ga ik me lekker niks van aantrekken.
Ik blijf net zoals vele andere eenzame ouden van dagen op dat suffe podium mijn  
negatieve en haatdragende stukjes plaatsen.
En van al die rechtse ministers, linkse dominees, arrogante betweters en vervelende 
paternalisten trek ik me helemaal niks aan.
Laat mij lekker met rust.
Het leven is al moeilijk genoeg zonder al die opgeklopte heisa.
En het is maar dat U het weet. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten