vrijdag 13 april 2018

Moet ik oud worden zonder plezier in het leven?

Nou mag ik van die zure Volkskrant, die talloze abonnees verliezende Telegraaf, allerlei stomme nieuwssites n allerlei andere media geen alcohol meer drinken, dat zou slecht voor me zijn.
Vlees eten mag ook niet.
En suiker.
Dat soort berichten is heel slecht voor mijn geestelijke gezondheid.
Voor mijn toch humeur.
Terwijl ik toch al niet de vrolijkste ben.
Ik krijg heel erg de pest aan al die mensen die me vertellen hoe ik me moet gedragen.
Wat willen al die mafkezen?
Dat ik heel oud wordt zonder enig plezier in het leven?
Of mag ik voor ik sterf nog een beetje van het even genieten?
Doodgaan doe ik toch wel,  hoeveel van die geboden ik  ook volg.
Komt er ooit een einde aan al dat moralisme en die betweterigheid?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten