vrijdag 2 augustus 2019

brexit, burka's en baudet

Brexit, Burka's en Baudet.
Mijn vorige sentimentele verhaaltje over die leuke, dartele konijntjes die verdwenen zijn, of misschien wel uitgeroeid,  in het Oosterpark riep veel reacties op, van emotionele groenliefhebbers tot de hoog boven het gewone volk verheven bestuurders.
Gelukkig heb ik zelf dit jaar nog een foto gemaakt van een paar van die diertjes ergens in het open veld  ver buiten de a10, terwijl mijn hart weent, mijn stemming somber is en berichten over brexit, burka's en baudet ook al niet helpen licht aan het einde van de tunnel te zien.
Wel een aansprekende alliteratie trouwens, maar niet een waar ik perse vrolijk van wordt.
Ik denk dat ik maar eens een rondje over de begraafplaats ga maken, misschien dat ik daar van opknap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten