maandag 31 augustus 2020

meneer Trump

 Het is door meneer Donald Trump dat ik tot het inzicht ben gekomen dat ik mijn leven verkeerd heb ingericht.

Ik was altijd bescheiden, beleefd, betrouwbaar, eerlijk, oprecht en vriendelijk.
En wat heb ik daarmee bereikt?
Minder dan niks.
Ik eindig als volleerd mislukkeling
Nee, dan meneer Trump. Die is een schreeuwlelijk, een bluffer, grof, ongemanierd, onbetrouwbaar, rancuneus en criminogeen misantroop.
Waarom heb ik het niet zoals hij aangepakt?
Dan zou ik veel beter af zijn geweest.
Dat spreekwoord eerlijk duurt het langst klopt van geen kanten.
En meneer Trump gaat de verkiezingen in de V.S. winnen.
Dat voorspelde ik 4 jaar terug ook al en toen wilde niemand me geloven.
De burgerlijke pers zegt dan wel unaniem dat ie gaat verliezen, maar dat zeiden ze 4 jaar terug ook.
Waarna hij 4 jaar lang negatieve pers uit ons land kreeg.
Daar zal meneer Trump echt wakker van gelegen hebben.
Waarschijnlijk weet meneer Trump niet eens waar het ligt.
Ik voorzie nog 4 jaar meneer Trump.
De burgerlijke pers kan de pennen weer in vitriool dopen.
En de familie Trump kan weer lekker 4 jaar centjes verdienen.
En ik maar kniezen waarom ik niet het voorbeeld van meneer Trump heb gevolgd.
Heel sneu allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten