dinsdag 18 augustus 2020

Robz jubileum show Robz reizen uit Robz pianobar

In dit coronatijdperk is reizen moeilijk tot onmogelijk en velen zitten thuis te kniezen en het virus te vervloeken.

Niet deze jongen.
Ik denk vandaag terug aan aangename alle reizen die ik voor de lokale tv heb gemaakt, ergens tussen de 50 en 100 met vaak prachtige reportages tot gevolg.
In deze show ter gelegenheid van mijn 35-jarig tv jubileum wat willekeurig reizen uit mijn succesprogramma Robz Pianobar, allen stevig gesponsord met luxe overnachtingen, vlieg- trein en bootreizen en exquise maaltijden.
Vaak met hele fijne reportages als gevolg
Enige weemoed bevangt mij bij herbekijken van deze beelden die stammen uit de tijd rond de milleniumwissel.
Weemoed over het verglijden van de tijd, de zinloosheid van dit hedonistisch bestaan en het onvermijdelijke einde dat nader komt.
En dan toch maar weer met een grimlach dapper voorwaarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten